Uslovi garancije i saobraznost

Ovi uslovi važe za sve proizvode kupljene putem online prodavnice Alatnik.rs (alatnik.com), kojom upravlja i čiji je vlasnik preduzeće Shoppingo d.o.o..

Oštećenja prilikom preuzimanja

Ukoliko prilikom preuzimanja pošiljke postoje vidna oštećenja na kutiji, potrošač je dužan da pogleda proizvod i, ukoliko je oštećen, da pozove kurira koji je dostavio robu ili nas na 065 900 29 21 kako bi kurir napravio zapisnik i preuzeo oštećeni proizvod.

Neispravan ili pogrešan proizvod

Ako ste otvorili proizvod i on ne radi, postoji neki nedostatak ili nije proizvod koji ste poručili putem Alatnik.rs, kontaktirajte nas. U najkraćem roku ćemo u našem trošku preuzeti neispravan proizvod i poslati novi.

Rok saobraznosti

Ako nesaobraznost nastane u roku od 24 meseca od prelaska rizika na potrošača, pretpostavlja se da je postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i same nesaobraznosti.

Podnošenje reklamacije

Potrošač može da izjavi reklamaciju:

  • telefonom
  • pisanim putem
  • elektronskim putem

Uz reklamaciju je potrebno dostaviti račun na uvid ili poslati kopiju računa elektronskim putem, kao i izjavu u slobodnoj formi sa razlogom reklamacije.

Postupak rešavanja reklamacija

Čim preuzmemo robu, izdaćemo reklamacioni list ili poslati potvrdu o prijemu reklamacije elektronskim putem.

Po prijemu reklamacije, Shoppingo d.o.o., kao vlasnik internet prodavnice Alatnik.rs, dužan je da najkasnije u roku od 8 dana odgovori pisanim ili elektronskim putem. Odgovor sadrži odluku o prihvatanju reklamacije, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog sa rokom rešavanja.

Rok rešavanja ne može biti duži od 15 dana od dana podnošenja reklamacije. Ako postoji objektivan razlog da rok ne može biti ispoštovan, obavezni smo da obavestimo potrošača o novom roku.

Prvo ćemo pokušati da uklonimo nedostatak, a ukoliko to nije moguće – proizvod će biti zamenjen novim.

Napomena: Potrošač nema pravo na reklamaciju ukoliko je nedostatak nastao njegovom krivicom.

Kontakt za reklamacije

Telefon: 065 900 29 21

E-mail: shoppingodoo@gmail.com

Ne propusti priliku za uštedu

Ostavi svoju email adresu i dobijaj najnovije informacije o akcijama i popustima direktno u inbox.